
Системата на АПИ работи коректно. Единственият проблем, който установихме е, че в част от пунктовете има 30-минутно активиране. Този въпрос е решен и сме инструктирали всички наши служители и партньори всички такива случаи да се разрешават в полза на потребителя. Създали сме механизъм за контрол на въвеждането на данни в пунктовете, увериха от пътната агенция.
Към днешна дата тези хора нямат нито едно нарушение в системата. Инструктирали сме партньорската мрежа и нашите служители в кол центъра за тези 15 или 16 пункта за продажба на винетки по случаите с 30-те минути. За грешките виновните лица са си поели отговорността, посочи проф. Олег Асенов, член на УС на АПИ.
Асенов призова хората, преди да тръгнат на път, да проверят дали винетката им е активна. Всички санкционирани шофьори заради закупени и неотчетени в системата винетки са компенсирани.
Рaбoтим в пoлзa нa клиeнтитe и нe иcкaмe изряднитe пoтрeбитeли дa бъдaт глoбявaни, кaзa oщe прoф. Aceнoв. Cиcтeмaтa рaбoти кoрeктнo, нo при въвeждaнeтo нa дaннитe пoтрeбитeлитe трябвa дa внимaвaт, oтбeлязa тoй и призoвa хoрaтa при пoкупкa нa e-винeткa дa прoвeрявaт пo някoлкo пъти впиcaнaтa инфoрмaция прeди дa плaтят.
Електронните фишове се издават до 5 дни и всеки може да провери дали има фиш на сайта BGtoll.bg, каза още проф. Асенов и предупреди хората „да си изчистват кеша“, когато си купуват винетки в електронен магазин, за да не им се попълват автоматични и грешно данните.